Khamis, 28 Mei 2009

APA NAK JADI DENGAN NEGERIKU


Apa sudah jadi dengan negeriku, nampak gayenye sekarang semua agensi yang ade di negaraku hanya membantu kerajaan Be End semata-mata. Suara rakyat tidak lagi diendahkan, yang penting memastikan temolok-temolok pimpinan Be End dipenuhi dengan wang haram dan rasuah. Rakyat yang pada peringkat awalnye malas nak ambil tahu tentang dunia politik, sekarang di mana-mana sahaja mereka berbicara tentang isu yang berlaku di negeri Perak.


Rata-rata masyarakat yang kita jumpa meluahkan rasa muak dengan sistem kehakiman dan pihak keselamatan yang bekerja bukan untuk memelihara keselamatan dan keharmonian negara tetapi lebih menjaga pihak kerajaan Be End. demokrasi sudah berkubur di negaraku yang tercinta. rakyat terus diperbodohkan dengan janji-janji palsu yang kononnya mereka adalah pembela agama dan bangsa, tetapi rakyat tidak sedar Be End lah yang membelakangkan agama perosak bangsa dan negara. Ayuh bangsaku dan seluruh rakyat negeri Perak. bangunlah kita menyedarkan pemimpin-pemimpin yang rakus untuk merampas hak rakyat negeri Perak untuk diagih-agihkan sesama mereka.


Wahai Menteri Besar Mahkamah (MBM)! Tak malukah anda duduk di kerusi yang dirampas melalui pintu belakang Istana. Tok sah dok bagi alasan yang bukan-bukan, rakyat sekarang dah cerdik, bukan macam dulu yang hanya mendapat sumber-sumber maklumat daripada massa yang hangpa kontrol. Tahniah MBM kerana berjaya menduduki kerusi keramat itu, dan selamat menjalankan tugas sebagai MBM yang bekerja untuk rakyat UMNOPUTERA.


Nak termuntah tengok muke-muke pengampu pimpinan bodoh macam lembu. Teruskan agenda meratah harta rakyat Perak.

2 ulasan:

  1. Umno [perti rasuah!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. MUGABE BERSEDIA MENJAHANAMKAN PERAK DARUL RIDZUAN

    BalasPadam